Tuesday, July 17, 2012

Alhamdulillah,setelah sekian lama

Assalamualaikum
alhamdulillah,almost 6 month mendiamkan diri tanpa luahan rasa di belog gue,
skarang bleh bernafas dengan separuh lega coz tgl thesis je x settle lg
bahang final sem student sangat terasa
mcm2 dugaan
dari site visit, attending issue, inventory and analysis, synthesis, design solution n mcm2 lg
Kg Johor Lama telah terpilih sebagai site pujaan hati ku ini
final sem ne ak pilih cultural studies as a final project
ak taw agak terlambat nk cter pasal site ak, tp aku peduli!
Ak tertarik dgn Kg Johor Lama sebb ak rase Kg ni unik dengan sejarah dan kampung nelayan jugak
di sini la teletaknya first Johor
barula dye berkembang ke tempat lain
byk makam3 sejarah dan makam2 lama yang kite boleh jumpa kt tepi jalan je
cuma yg agak mendasspointed kn aku, kalau benarla ia kerajaan Johor yg pertama, knpa rumah traditional xbyk disini dan kalau ade, xde proses rehabilitation pon, pihak bertanggungjawab haruslah peka tentang aset yg masih ade skg ne,
geli taw aku baca ayat aku!haha
now, Ramadhan will coming, be nice to me k!n hopefully Ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan kepada aku dan family, amen:) enjoice ini gambar itu Kampung Johor Lama itu sgt best!



1 comment:

  1. bule tk share lg psl project ni.. sy sgt berminat! :))

    ReplyDelete